Wednesday, 9 September 2015

اقوام متحدہ کی مستقل ریاست

English, FrançaisEspañol, Русский,
Deutsch,
العربية हिंदी
 
اقوام متحدہ کی بنا کی ممالک کا اتحاد ہیں ؛ اسکے اپنے مقاصد ہیں. لیکن دار حقیقت ام اپنے طے شدہ  مقاصد حاصل نہیں کر سکتا. جب تک کے اسکے پاس خود کی اپنی زمیں نا ہوں. ایک علاقہ جسے مستقل طور پر ام کے حوالے کر دیا جائے. جس پر محض ام کا ہی اختیار ہوں . جسے کے بنایا جا سکے ہماری دنیا کا دار الحکومت. وقت اور حالات اسکے لئے معقول ہیں، کے ہم دنیا کی عوام، ہمارے لئے ایک دار الحکومت قایم کرے اقوام متحدہ کے ذرے.

مرتبہ

وہ علاقہ ایک یا زاید ممالک سے حاصل کیا جائے گا، جسے وہ اقوام متحدہ کے سپرد کر دینگے . مگر اسے مستقل طور پر سپرد کیا جائے گا، دار الحکومت کے قیام کے خاطر . ایک مرتبہ سپرد کر دینے کے بعد سپرد کرنے والے ملک کے تمام اختیارات اس علاقے پر سے ختم ہو جاینگے ، اور وہ علاقہ محض ام کی سرپرستی مے آجاےگا. ریاست اقوام متحدہ کی خود کی واقفی حکومت ہوگی ، شہری محکمہ ہوگا . سیاسی طور پر ، یہ ایک خود مختار آزاد ریاست بنگا .ام محض ایک بین الاقوامی تنظیم نا رہ کر اس دنیا کا واقفی دار الحکومت بن جاےگا


اقوام متحدہ کی سرزمین کا جغرافیہ

کوئی بھی ملک اقوام متحدہ کے دارالحکومت کے قائم کرنے کے لئے اپنی سرزمین سپرد نہیں کر سکتا ہیں. مختلف نکات پر غور کیا جانا چاہئے. اقوام متحدہ کے سپرد کیا گیا علاقے کی زمین مقفل نہیں ہونا چاہئے، تاکے، اقوام متحدہ اپنی بندرگاہ قیام  کر سکتے. وہاں کی آب و ہوا انتہائی نہیں ہونا چاہئے، اور پورے سال کے لئے کام کردہ بنی رہنی چاہئے. وہ علاقہ اکثر قدرتی آفات کا شکار نہیں ہونا چاہئے یعنی زمین زلزلوں، طوفان، سیلاب، سونامی وغیرہ . اس کا علاقہ کافی قدرتی علاقہ ہونا چاہئے جسکے اپنے نباتات اور حیوانات کثرت سے ہوں. علاقہ مے دریا کا ہونا بہتر ہو گا. علاقے میں کاشتکاری، ماہی گیری،سیاحت وغیرہ پورے سال کے لئے کام لایک ہونا چاہئے.پرانی رہایشی آبادی کا کم سے کم ہونا اس علاقے کے مقصد کے لئے سب سے بہتر ہوگا. یہ قبرص، تسمانیا یا تائیوان کے جزیرے کے برابر کا علاقہ ہونا چاہئے. پہلے سے ہی، بہترین طرققی یافتہ علاقہ  اس مقصد کے لئے سہی نہیں ہوگا. 


سپردگی اور معاوضہ

سپردگی اقوام متحدہ کی زندگی کے دوران بائنہ ہونا چاہئے. یہ واضح ہے، کیا گیا علاقہ مخصوص جی ڈی پی پیدا کرتا ہوگا. اس کے جی ڈی پی کے معاوضہ کے لئے بنیاد کی تشکیل بھی ہونی چاہئے. اس کے جی ڈی پی کا ایک حصہ سپردگی کی تاریخ کے بعد، سالانہ بنیاد پر سپرد کرنے والے ملک کو ادا کیا جانا چاہئے. سپردگی کے بعد جی ڈی پی میں اضافے کو ادائیگی کے لئے مددے نظر نہیں کیا جانا چاہئے.  سپردگی کی تاریخ پرجی ڈی پی کا جو مخصوس حصّہ طے کر دیا گیا ہو اسی رقم کو مستقبل کے تناسب سے تبدیل (بڑھایا) جائے . ایک بار مقررہ فی صد مستقبل میں تبدیل نہیں کیا جانا چاہئے. بنیادی ڈھانچے مے اضافہ کرنے کی وجہ سے جی ڈی پی میں کوئی مزید اضافہ صرف اقوام متحدہ کی جی ڈی پی مے کیا جانا چاہئے.


سیاسی ڈھانچہ

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل اقوام متحدہ علاقہ کے صدر ہونے چاہیے. اقوام متحدہ علاقہ ایک ملک کی طرح برتاؤ کرنا چاہئے لیکن مستقل قومی تمننا وگیرہ سے گریز رکھنا چاہئے. علاقہ دنیا کی وفاقی دارالحکومت کے طور پر کام کرنا چاہئے. اور دوسری ممالک کے اچھے اسلوب حکمرانی کے لئے ایک نگراں کی تارہا ہوں. اقوام متحدہ حقیقت میں ہی ایک ملک ہونا چاہئے. لیکن یہ صرف غیر جانبدار، دارالحکومت علاقہ بن کر قیام رہیں، اسکے اپنے مفادات اور سیاسی خواہشات نہیں ہونے چاہئے. ظاہر ہے، یہی ہوگا کیونکے اسکا کوئی مستقل شہری نہیں ہوگا،  توسیاست اور مفادات کا مسلہ شروع نہیں ہوگا. جو علاقہ کوئی بھی ملک حاصل نہیں کر سکتا ہے انھے بین الاقوامی علاقوں مانا جیگا جیسے کے انٹارکٹیکا وگیرہ، اسے اقوام متحدہ کی کالونی بن جانا چاہئے. تاہم، ان کا جمود برقرار رکھا جائے. اقوام متحدہ علاقہ کا کوئی قومی ترانہ یا ایسی دوسری چیزیں نہیں ہونا چاہئے. قومی جذبات پیدا کرنے سے بچنے کے لئے.


شہریت اور زیارت

اقوام متحدہ کی سرزمین مے مستقل شہری نہیں ہونے چاہئے. تاہم، اس کی آبادی کی بجائے شہریت کے لیے خصوصی قوانین ہونا چاہئے. اقوام متحدہ کے علاقے میں لوگوں کی صرف تین اقسام ہو گی.
عارضی شہری: اقوام متحدہ کے ساتھ کام کرنے والے اقوام متحدہ کے کارکنوں. یہ اقوام متحدہ کے عارضی شہری بن جائے گے.  ان لوگوں کی عارضی طور پر اپنے سابقہ شہریت ختم ہو گی، اور اقوام متحدہ کی عارضی شہریت حاصل کریں گے. جس وقت اقوام متحدہ کے ساتھ کام ختم ہوگا، ایسا شخص عارضی شہریت خَتم کر دیگا، اور ایک بار پھر اسے گزشتہ شہریت حاصل ہوگی گا.
صرف اقوام متحدہ کے ساتھ ان کے کام کے دوران شہریت ہے جو عارضی شہری ہونگے  ، ان کے براہ راست رشتہ داروں اور خاندان کے ارکان ثانوی سطح عارضی شہریت ملے گی. عارضی شہری کو ایک مستقل حیثیت کی اجازت نہیں ہونی جانا چاہئے. وہ کام کو ترک کرنے کے بعد، انہوں علاقہ چھوڑ دینا ہوگا.

مستقل ویزا رکھنے والوں: پہلے ہی سے علاقے میں رہنے والے جو لوگ ہونگے. سپردگی کے وقت جو لوگ علاقے کے باشندے ہونگے وہ اپنی پچھلی شہریت برقرار رکھیںگے. حلانکے انھے اقوام متحدہ کا مستقل ویزا حاصل ہوگا . اس طرح، علاقےke باشندے مستقل ویزا ہولڈر بنکر علاقے مے رہنا جاری رکھیںگے . لیکن، انکی شہریت پچھلی شہریت ہی ہوگی ، علاقہ سپرد کرنے والے ملک ہی ہی.
انکے پاس سپرد کرنے والے ملک کی شہریت بھی ہوگی اور اقوام متحدہ کا مستقل ویزا بھی ہوگا. مستقل ویزا ہولڈر بھی بلکل عارضی شہریت کی طرح ویزا استعمال کرینگے. لیکن، انھے صرف میونسپل ووٹ کی اجازت ہوگی، انتظامیہ میں حصہ نہیں لے سکیںگے. صرف یہ خود یا ان کے قریبی خاندان کے پرانے باشندے شہری مستقل ویزا حاصل کرنے کے لئے قبل ہونگے.

اگر مستقل ویزا ہولڈر اپنی پچھلی شریعت سپرد کرنے والے ملک مے کھو دیتا ہے تو مستقل ویزا بھی ختم ہو جاےگا . لیکن سپرد کرنے والے ملک کے قانون کے متبِک ایسے شخص کو مستقبل مے علاقے کی زیارت کرنے کی اجازت کے متعلق مخصوس قانون ہوں.  
عارضی ویزا ہولڈر: اقوام متحدہ علاقے مے پڑھنے والے طلبہ  کسی کمپنی مے کام کرنے والے کرکون تحکیق کے کام کرنے والے وگیرہ لوگ ہونگے.
عارضی ویزا زائرین اقوام متحدہ تفویض، وفد، بین الاقوامی ملو، سیاحوں وغیرہ بھی ہونگے.
حلانکے عارضی ویزا ہولڈرز کو مستقل طور پر رہایش کرنے کی اجازت نہیں ہوگی ، اور انھے اپنے کام ختم کرنے کے بعد جانا ہوگا ، ایسے لوگ جن ہونے ایک خاص مدّت گزاری ہوگی انھے  مستقبل مے عارضی ویزا دے جانے کی سہولت ہوگی . محض مستقل ویزا ہولڈرز ہی علاقے مے ہمیشہ کے طور پر رہ سکیںگے، چاہے وہ اقوام متحدہ کے لئے کام کرے یا نہیں.   


پیدائش اور موت

اقوام متحدہ علاقے کے اندر پیدا ہونے والے بچے  عارضی شہریت حاصل نہیں کر سکیںگے.صرف اقوام متحدہ کے لئے کام کرنے والے والدین سے پیدا بچوں، کو فوری طور پر اقوام متحدہ کی عارضی شہریت حاصل ہوگی.جس وقت ان کے والدین شہریت کھو دینگے انکی بھی عارضی شہریت ختم ہو جیگی اور اپنے والدین کی تارہا والدین کی  پچھلی شہریت حاصل ہوگی . مستقل ویزا ہولڈر کو پیدا ہونے والے بچے کو مستقل ویزا حاصل ہوگا، اور سپرد کرنے والے ملک کی شہریت بھی.
اقوام متحدہ علاقے کے اندرمر جائے تو کوئی بھی شخص کو سیکولر زمین میں دفن کرنے کے لئے اجازت دی جانی چاہئے، یا اس علاقے کے اندر  شمشان میں جلایا جانا چاہئے. اگر ایسے مرہم کے رشتےدار چاہے تو انھے قبر وگیرہ پر آنے کے لئے ویزا جدیہ جیے. اقوام متحدہ علاقے کے اندر قیدی اپنی مدت مے فوت ہو جاتا ہے تو، جسم شخص کے آبائی ملک میں واپس آ جانا چاہئے، اور اس شخص کو اقوام متحدہ علاقے کے اندر دفن کرنے کی اجازت نہیں  دی جانا چاہئے. پہلے سے موجود قبرستان موجود رکھا جانا چاہئے، لیکن دفن کے لئے صرف مستقل ویزا ہولڈر کو ہی اجازت دی جائے. اقوام متحدہ کی عارضی شہری ان کو اس زمین میں دفن کرنے کا حق نہیں ہونا چاہئے، صرف سیکولر  زمین میں دفن ان کے لئے استعمال کیا جانا چاہئے.  ایسے موجودہ قبرستان مے عارضی شہریوں کو دفن کی اجازت ہونی ہی نہیں چاہیے تب جب کے انکا مذہب ایک ہوں، عارضی شہری صرف سیکولر قبرستان مے ہی دفن کیا جایے.


انفراسٹرکچر

اس طرح ایک زمین ہونا چاہئے کہ وہاں ہوائی اڈے تیار کئیے جا سکتے ہوں ، اور بلند بڑھتی ہوئی ترقی امارات بنایی جا سکے. تاکہ اقوام متحدہ کے اپنی دولت پر ہی برقرار رہے اس کے اپنے مال پیدا کرنے کے ذرائع ہونا چاہئے. کاشتکاری، ماہی گیری، کان کنی، بجلی کی پیداوار، طبی تحقیقی ادارے، کئی تعلیمی ادارے، یونیورسٹیز، کارپوریٹ اور آئی ٹی پارک، ہوٹل، سیاحت، تجارتی علاقوں وغیرہ


ادارے


اقوام متحدہ کے تمام بڑے اداروں کو اس علاقے میں منتقل کر دیا جائے چاہئے. علاقہ ریل، سڑک، ہوائی زارے سے تمام بڑے قریبی شہروں کے ساتھ سمندر کنکشن بھی ہونا چاہئے. علاقہ بھی اس کے نباتات اور حیوانات کے ساتھ اس کے اپنے قدرتی ریزرو ہونا ضروری ہے، تاکہ اسکو محفوظ رکھا جا سکتا ہے. 



عدلیہ
بین الاقوامی انصاف کی عدالت  کے ذریے سے اس کہتے مے بھی ایک عدالتی نظام قیام کیا جانا چاہیے. جس، بین الاقوامی جرائم پیشہ افراد بین الاقوامی قانون کے مطابق نمٹا جائے. دنیا میں کہیں بھی کوئی بھی شخص جرم انجام دے (دہشت گردی، غلامی، غیر انسانیت، جوہری خطرات وغیرہ) جس  کی نئے قوانین ممالک میں  تیار نہیں ہیں، اس شخص اقوام متحدہ کے حوالے کیا جانا چاہئے. اگر کوئی شخص کسی شدید بین الاقوامی جرم مے پاکدا جائے تو اسے اقوام متحدہ کے حوالے کیا جانا چاہیے تاکے اسے بین الاقوامی قانون کے تحت سزا ہو سکے.
اگر کوئی ملک ایسے مجرموں کے ساتھ اپنے ملک کے قانون کے متابِک نمٹنا چاہے تو اسے اجازت ہوگی، لیکن ایک بار ایسی کارواھی شرو کر دینے کے بعد فر وہ ملک اس مصالے کو بین الاقوامی ثابت کرنے کی کوشش نہیں کر ساکیگا . صرف بین الاقوامی جرائم کے معاملات ہی اقوام متحدہ سماعت کے لئے قبل کرے اور ساتھ ہی ایسے معاملات مے کسی بھی ملک کا یا انکے قانون کا کوئی دخل باکی نہیں رہے گا .


صنعتوں اور کمپنی

پہلے سے قیام کمپنی صنعتے اور موجودہ ادارے اپنا ٹیکس / ضرب جسمے قومی اور ریاستی ٹیکس  ہونگے وہ سارے سپردگی کرنے والے ملک کو ہی ادا کرینگے ، محض مقامی ٹیکس ہی اقوام متحدہ کو ادا کے جاینگے . اس کے علاوہ کوئی نئی کمپنی صنعت یا ادارہ اپنے تمام ٹیکس محض اقوام متحدہ کو ہی ادا کریگا .


خزانہ اور کرنسی


اقوام متحدہ علاقے کے لئے ایک نئی کرنسی (اقوام متحدہ ڈالر)  تیار کیا جانا چاہئے جسے کسی دغر کرنسی سے بدلہ جا سکے. لیکن اسے بین الاقوامی تجارتی بازار مے استمعال نہیں کیا جائے.  اس کا مقصد محض اقوام متحدہ مے استمال کے جانے کے لئے ہو یا اس علاقے سے تجارت کے لئے ہو. اسکے علاوہ کوئی دوسرا کام نہ ہوں. ایک مرکزی اقوام متحدہ بینک کا قیام کیا جائے جو اقوام متحدہ ڈالر کے متعلق اور دغر معملات مے فیصلہ وگیرہ لے سکے .


ٹیکس

لوگوں پر ٹیکسزعائد کیا جا سکتا ہے. مستقل ویزا ہولڈر کے لئے  ٹیکس کے معاملے میںخصوصی غور، مقامی سطح پر لیا جانا چاہئے. سالانہ معاوضہ سپرد کرنے والے ملک کے ٹیکس واسلنے کے تمام اختیارات ختم کر دیگا. لیکن مستقل ویزا ہولڈر دغر ہم وطنوں کے ساتھ اپنے قومی اور ریاستی ٹیکس سپرد کرنے والے ملک کو ہی دینگے، اس معاملے مے اقوام متحدہ کا کوئی دخل نہیں ہوگا .
سپرد کرنے والا ملک مستقل ویزا ہولڈرز پر صرف قومی اور ریاستی ٹیکس کی آید کر سکیگا ، تمام مقامی ٹیکس اقوام متحدہ کے ہی ہونگے . انکے علاوہ علاقے مے سالانہ قمیی گئی دولت پر ٹیکس کا حق صرف اقوام متحدہ کا ہی ہوگا .  


زبانیں

پہلے سے مروجہ زبان اور بولی کو اقوام متحدہ کے علاقے میں سرکاری حیثیت دی جانی چاہئے. جبکہ، اقوام متحدہ کے دیگر سرکاری زبانوں مناسب طور پر لاگو کیا جانا چاہئے. تاہم، مستقل ویزا ہولڈرز کسی بھی اقوام متحدہ کی سرکاری زبان کا مطالعہ کرنے پر مجبور نہیں کیا جیگا، نہ تعلیم کے میدان میں اور نہ ہی کسی دوسرے سرکاری کام کاج میں نہ. تاہم، تمام عارضی شہریوں، ان کی تعلیم میں مستقل ویزا ہولڈر کی زبان سیکھنے سے روکا جائے گا. اس کے بجائے، انھے اقوام متحدہ کی سرکاری زبانی سکھایا جانا چاہئے. نشانیاں معلومات اور مقامی بورڈ مقامی زبان کا احترام قیام رکھیںگی.


مذہب


اقوام متحدہ علاقہ مے کوئی مستقل مذہبی مقامات، مساجد، چرچ، عبادت خانے اور مندر نہیں ہونگے. سواے انکے جو سپردگی کی تاریخ کے وقت موجود تھے. تمام عارضی شہریوں نجی طور پر ان کے عقیدے پر عمل کرنے کی اجازت دی جانی چاہئے. ، اگر کو کچھ دفتر (کمیونٹی ہال) کرایہ پر لیں تو انھے عبادت ادا کرنے کا حق عطا کیا جائے، لیکن اس کو مستقل عبادت کی جگہ کے طور پر نامزد نہیں کیا جانا چاہئے.


نام، تخلیق، علاقے اور ممکن مقامات

یہ تو، مقامی نام اقوام متحدہ علاقے کے لئے برقرار رکھا جائے چاہئے، یا، ایک غیر متنازعہ نام ایک بین الاقوامی مقابلے کی طرف سے، منظور کیا جانا چاہئے. اگر، ہم اگلے پانچ سے آٹھ سال کے لئے کام کرتے ہیں. تو ہم اقوام متحدہ کے لئے اس طرح کا ایک علاقہ قائم کر سکتے ہیں. ممکنہ مقامات مشرقی شمالی امریکہ، پرتگالی ساحل، مغربی آسٹریلیا یا بحیرہ روم کے علاقے یا کسی دوسرے غیر جانبدار زون ہو سکتا ہے.


وجود

علاقہ مستقل طور پر اقوام متحدہ کو سپرد کیا جائے گا جب تک کے لئے جس وقت تک ہم سمجھتے ہے کے اقوام متحدہ کا واجد باقی رہیگا . ایسا نہ ہوں ، مگر کبھی مستقبل مے اگر ایسا ہوتا بھی ہے تو کے اقوام متحدہ کو ختم کر دیا جائے تو اس علاقے کو سپرد کرنے والے ملک کو لوٹا دیا جایگا، وہ بھی صرف اس حالت مے جبکے یہ بات تے ہو چکی ہو کے اقوام متحدہ کی جگا کوئی دوسری تنظیم بھی نہیں شرو کی جا رہی ہوں . ایسا شاید ہی کبھی ہو سکیگا ، کیو کہ دنیا جب اقوام متحدہ علاقے سے فیضیاب ہونے لگیگی تب کوئی بھی اچھی سیاست یہ نہیں چاہے گی کے اسے ختم کیا جائے .
رومن کیتھولک چرچ نے بھی ایسی ضرورت محسوس کی تھی ، اقوام متحدہ کا اثر اور اختیارات رومن کیتھولک چرچ سے ہر حال مے زیادہ ہے لہٰذا یہ بات تو تے ہے کے اقوام متحدہ کی بھی اپنی زمین ہوں. رومن کیتھولک چرچ بھی زمیں ہونے سے بہتر نتیجے سامنے لاتا ہے تو اقوام متحدہ علاقہ بھی اچھی نتیجے ہی دیگا. ہمے اس دنے کی عوام کو اب اس عالمگیریت کے زمانے مے خود کے لئے ایک دار الحکومت کی شدید ضرورت ہیں.  


اقوام متحدہ کی امداد اور عارضی سپرداغی

ترّقی کر رہے ممالک اور وو ممالک جنہونے ترّقی کی ہی نہیں دونوں ترّقی کی منزل نہیں حاصل کر پیئیں ہیں. جیسا کے انکے بارے مے طے کیا گیا تھا . اسی وجہ کی بنا پر یہ ایک نیا حل اپنانا چاہیے. جو علاقہ سبسے زیادہ کمزور اور پیچدہ ہو اسے چن کر اقوام متحدہ کو عارضی تاریکی سے اقوام متحدہ کے سپرد کر دینا چاہیے. ایسا محض اپر بہتے گئے دو  قسم کے ہی ملک کر سکیںگے. اسے ضرورت کے متبِک پانچ سے پچاس سالو کے لئے سپرد کیا جایگا . اسکے باشندوں کو اقوام متحدہ کی عارضی شہریت دی جائے گی . اقوام متحدہ فر اس علاقے مے ترّقی کے کام کریگا، نتیجہ آ جانے کے بعد اور ایّام پورے ہو جانے کے بعد اس علاقه کو دوبارہ اس ملک کو لوٹا دیا جایگا.  امداد کے بجے یہ طریقہ استمعال کیا جانا چاہیے. باشندے جنہے اقوام متحدہ عارضی ویزا حاصل ہوگا انھے اقوام متحدہ کے دوسرے علاقوں مے بھی آنے جانے کی آزادی ہوگی . تمام عارضی علاقوں اور مستقل اقوام متحدہ علاقه مے بھی .
٢٠٠ سے زاید اس قسم کے منصوبے نہ شرو کے جائے . انمے سے بھی ٨٠ ان ممالک کے ہوں جو ابھی ترقی  کر رہے ہو اور ١٢٠ ان ملک کے جو جو ترّقی نہیں کر پاے ہوں . عارضی سپردگی کرنے والے ملک ان باشندوں پر قومی اور ریاستی ٹیکس لگا سکیںگے لیکن مقامی ٹیکس نہیں . اقوام متحدہ کی بنا پر حاصل کی گی دولت مے سے ٣٠% حصّہ اقوام متحدہ کے خزانے مے جایگا جبکے ٨٠% اس علاقه کے خزانے مے تاکہ وہ آگے بھی اپنے لئے استمعال کر سکے . اقوام متحدہ باقی کی ٨٠% دولت کو استمعال کسی دوسرے علاقه مے نہیں کر سکیگا، تاکے ایک مقام کی دولت کو دوسرے مقام پر جانے سے روکا جائے . ایک مرتبہ سپردگی کے ییم پورے ہو جاے تو مدّت کو بڑھایا نہیں جاےگا بلکے علاقه کو اس ملک کو لوٹا دیا جیگا. ایسے منصوبہ صنعتی بڑھاوے کے ہو سکتے ہے یا جنگل کی دفع کے یا سمندری کنارو کے نباتات کی حفاظت، یا کوئی نیشنل پارک  یا کوئی تاریخی مقام کی بحالی.

 ایسے علاقوں کے قانون اقوام متحدہ کے مستقل علاقه سے کچھ الگ ہو سکتے ہے لیکن وو اقوام متحدہ کے مقصد کے متللک ہونے چاہیے. 

دوسرے درجے کے مستقل علاقے 

اگر اس بات پر اتحاد ہو جائے تو کے دنیا کے مختلف علاقے میں  بھی کچھ اور علاقے مستقل طور پر اقوام متحدہ کو دے جا سکتے ہے تو اس متعلق قانون کی گنجائش باقی رکھنی چاہیے . لیکن ایسا عمل قبضے داری کی طرز نہ کیا جایے، بلکے فلاحی طرز پر ہو .


یوٹوپیا

دنیا کے دارالحکومت کے طور پر یہ یوٹوپیا بن جائے گا، انسانی تہذیب کا معیار




 

No comments:

Post a Comment